INFORMACJE NA TEMAT OBIADÓW
Przed dokonaniem wpłaty za obiady należy:
1. Zapoznać się z regulaminem stołówki.
2. Zapisać dziecko (wypełniając odpowiedni druk).
Jeżeli w trakcie roku szkolnego zapadnie decyzja o rezygnacji z obiadów dziecka, należy w ostatnim tygodniu miesiąca żywieniowego na piśmie złożyć rezygnację u intendenta.
Odpowiednie druki można pobrać ze strony internetowej szkoły, w sekretariacie i u intendenta.
Za obiady zawsze płacimy z góry, przelewem.
Po dokonaniu wpłaty, klasy VI - VIII, imienne bloczki obiadowe będą mogły odebrać u intendenta. Klasy I - V będą chodziły bez bloczków, na podstawie list klasowych.
W trakcie roku szkolnego informacje o płatnościach za obiady oraz jadłospis, umieszczane są na stronie internetowej szkoły.
W razie pytań prosimy kontaktować się z intendentem szkoły - tel. 519 836 859.